Tänk, så kanske det fungerar!

söndag, december 04, 2005

söndag.

söndag fina söndag!
jag gillar söndagar så mycket..
söndag = frihet 4-ever = sant!
på bästa möjliga lågstadiemanér..

Igår var en trevlig dag faktiskt..
Trotts att jag inte befann mig på slacker, som jag vanligvis brukar på lördagar..
Liseberg och sen Öl med trevligt sällskap..
Idag känner jag dock lite ånger över att jag missade slacker..
Det är dåligt av mig, jag vet..
Men jag spräckte blodkärl i folks armar för att sedan låta dem få mina att brista..
Hur skulle jag kunna tacka nej till det egentligen?
Jag försökte även komma överens med mina vänner om hela "Brist på respekt eller komplimang" dramat som försigått här i bloggen..
- Komplimang, deffenitivt!

Vi firade ju mai för några månader sedan och idag blev jag belönad med lite kort..
Det är stunder som dessa då kärleken för gamla klassen är som starkast..
Mycket nöje..


"You put the boom boom into my heart.."