Tänk, så kanske det fungerar!

lördag, november 05, 2005

tionde.

Nu är jag så förtvivlat trött på att vara sjuk att hälften inte ens är nog!
Varför blir jag inte frisk?
För visst är detta den gamla hederliga höstinfluensan, den där med förkylning och hosta som mystiskt nog bara visar sig på natten och har därför hållt mig vaken i två dygn!
Den där influensan som är segare än alla andra influensor, kanske inte segare än fågelinfluensan, men ni förstår vad jag menar!
- Ve och fasa!

Sedan måste jag nog får lov att avreagera mig lite också..
I vanlig ordnig, denna gång över något helt annat än Kate Moss's karriär!
Även om det fortfarande känns orättvist!
I kvällens rampljus hittar vi någon jag verkligen inte tål, Håkan Hellström!
ÅH! så skönt det ska bli att få ut allt jag bär på när det kommer till Håkan!
Det bara ryser i kroppen på mig när folk säger att han är Göteborgs stolthet! Lägg av!!
Jag tittade precis på en repris av "Godnatt Sverige!" där han gästade och ännu en gång lyckades han förvåna mig! Tråkigare och mer ointressant männska får du leta efter!
Killen kommer ju ALDRIG till sak, han är värre än min morfar som nyss haft en stroke!
"Öh, ehm, Näh, ÖH, höhö, ehm, jaa, nee, öh, ehm..."
Han fick inte ut en ända full mening!
Jag är så trött på människor som ska vara så himla speciella hela tiden!
Nej, du kan inte sjunga, jag förstår inte varför du är artist!
Du är inte speciell eller intressant, du är inte djup eller meningsfull..
Du är onödig Håkan!
sjömansdräkt och försmå hattar möter öhm och ehm..
Jätte intressant person, verkligen!
Och det är egentligen så synd!
Ibland önskar jag att han hade tallang för "nu kan du får mig så lätt" är en jätte fin låt, fin text, uppriktigt sagt så tycker jag om den, men Håkan förstör den!
och "gårdakvarnar och skit" melodin får mig i tårar, den är fantastisk, men återigen,
vad gör Håkan egentligen där?
Är detta det bästa Göteborg har att komma med så måste vi ju skämmas!

Annars är det ganska dött, mina sista hundra kronor gick igår till en VOUGE!
Det kan man gott få unna sig när man är sjuk, även om det är ens sista pengar!
Okej, jag är en lögnare, det var inte mina sista pengar..
Visst har jag lyckats spara lite lappar till Stella McCartney kollektionen..
Annars skulle jag inte överleva november..
Visste ni att Stella betyder stjärna föresten? Mycket passande!
Det är lite som julen, fast bättre...
Ni vet, förväntansfull, nyfiken, räkna dagarna.. blablabla..
julen suger, H&M är livet!
- Tack och hej!

2 Comments:

At 05 november, 2005 03:55, Anonymous Anonym said...

How User Content Will Change Everything
Google, the advent of weblogs and social networks, and the proliferation of broadband Internet are changing the advertising world in two very important ways: first by loosening the grip advertisers hold on ...
Find out how to buy and sell anything, like things related to road construction safety equipment on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like road construction safety equipment!

 
At 18 februari, 2013 10:37, Anonymous Anonym said...

Kan det vara okej som kommer att sätta sak om detta i min lilla personliga blogg om jag skriva en hänvisning till denna webbsida?

 

Skicka en kommentar

<< Home