Tänk, så kanske det fungerar!

fredag, december 02, 2005

önskelista.

Jaha, då får jag väl helt enkelt ge med mig om att det är jul nu..
December månad kom på tok för snabbt..
Helt plötsligt var hela vårt område julpyntat och marken täckt av snö...
Därför ska jag dela med mig av min Önskelista iår..

"Sex and the city" boxen.
Eftersom CDON aldrig vill leverera min beställda!
"SinCity" dvd.
Sjukt bra film!
Nikka Costa - Everybody got their something.
Nikka Costa - Can'tNeverDidNothin'
Kan inte förstå varför jag inte investerat i dem tidigare.
"Requim för a dream" dvd.
Ännu en bra film.
Dolce & Gabbana "Light blue" parfym.
Även jag vill lukta gott.
iPod Nano.
Det är mer än läge nu!
The White stripes - Elephant.
Sjukt när jag slarvar bort mina favorit skivor!
The White stripes - Get behind me satan.
Ja, den är bra!
Lacoste "lacoste" parfym.
Lukta gott 2!
Digital kamera.
Denna ska jag försöka att inte förstöra.
The Hellacopters - Rock & Roll is dead.
Lika bra att erkänna att den pinsamt nog inte finns i samlingen!

Så, nu kanske ni förstår varför min släkt tycker att jag är den tråkigaste i världen att köpa julklappar till. Jag önskar mig mest skivor varje år..
- Kreativt!