Tänk, så kanske det fungerar!

söndag, november 13, 2005

tråkigt.

Igår vaknade jag upp med ett leende på läpparna, minst sagt..
Haha, jag vaknade nämligen till Calle P och Organism på ztv..
ja, vad kan jag säga mer än att det var mycket roligt!
och nej, jag ska inte håna deras framgång..
Det är bara så sanslöst roligt att dem lyckas få linnéplatsen att verka getto..
Fantastiskt väckarklocka för mig där..

Lyckholms bryggerier bar det av till igår också..
Det var trevligt faktiskt..
Himla längesen jag satta min fot på svartklubb..
Hade glömt hur obekvämt det är, ingenstans att hänga av sig, trångt, varmt och ganska hysteriskt överlag.. Men jag hade ändå trevligt..
Mycket glatt folk och bra musik..
Det får 7 av 10 möjliga..

Tråkigaste inlägget på länge..

Här kommer dagens mest spelade låtar..
Citizen Cope - Son's Gonna Rise.
Bloc Party - Luno.
Bloc Party - Helicopter.
Bloc Party - Positive Tension.
The Hellacopters - Leave It Alone.
The Hellacopters - No Angel To Lay Me Away.
Mustasch - Mareld.
The Who - Sparks.
Mc5 - Teenage Lust.
Mc5 - Tonight.
Nikka Costa - On & On
Nikka Costa - Around The World.
Damien Jurado - Sucker.
The White Stripes - Jolene.
The White stripes - Red Rain.