Tänk, så kanske det fungerar!

lördag, november 05, 2005

trött.

Jag är så himla trött på att bli behandlad som ett barn..
Kommer jag aldrig få bli "stor" eftersom jag alltid kommer vara yngst?
- Det känns ganska orättvist isåfall!

Jag kan tycka att det är helt fantastisk att ha många killkompisar..
Killar är så simpla, det är skönt!
Men vem bestämde att jag skulle bli behandlad som en av killarna i gänget för det?
Varför har killar en tendens av att glömma bort att jag är tjej?
När jag kommer in i ett rum så blir dem som besatta och känner att dem absolut måste brotta ner mig, nypa mig i kinderna eller slå på mig..
Dem säger rätt upp och ner att mina kläder är fula och drar sig inte för att kommentera min viktökning.. Och ja, ibland är så himla skönt med den här sortens brutala ärlighet men man måste också komma ihåg att vara liiite finkänslig då och då..
För såhär skulle dem aldrig någonsin göra mot någon annan tjej, aldrig..
Är det en komplimang eller är det brist på respekt?
- Jag kan verkligen inte avgöra det..