Tänk, så kanske det fungerar!

lördag, november 12, 2005

humor.

Jag har kommit på hur mycket jag uppskattar folk som är roliga..
Eller ja, vem gör inte det?
Men jag menar sådär genuint roliga!
Det ska kännas ansträngtslöst och naturligt..
Helst ska man inte ens själv veta om att man är rolig, men i de flesta fall brukar dem kunna räkna ut det, speciellt när folk kiknar av skratt..
Poängen är att det inte ska vara upplagt man ska inte behöva försöka vara rolig..
Jag tycker det är helt fantastisk med människor som bara kommer på helt sanslöst roliga saker precis vid rätt tillfälle, för oss andra kommer det ju alltid efteråt..
För ni alla har väl vart med om en klassisk "neeej, jag skulle sagt såhääär!"
Alla måsta kunna känna igen det, utom dessa fenomenala människor som faktiskt prickar in helt klockrena kommentarer vid precis rätt tillfälle utan att behöva anstränga sig!
Ja, vad ska jag säga, det är helt fantastiskt!
Roliga människor får för lite cred, det beror väl på att man vill akta egot..
Men oj, så mycket roliga saker det finns!
Speciellt på tv, ja jag vet att det är upplagt och att skämten inte bara kommer..
Men ändå! Tack underbara människor som får mig att skratta även när jag är i mina mest självdestruktiva och ledsamma deppressioner, Tack!

Magnus Betnér.
Måste vara sveriges roligaste man!
Nästan alltid gravallvarlig när han drar ett skämt och dem få gångerna han själv börjar skratta bryter man ju ihop, han känns äkta!
Ett klart plus är att han är sådär härligt bitter och nästan hatisk..
Åh, han är så bra!

Nile City ja, vad ska jag säga? mycket, mycket bra!
Yrrol är det roligaste 4-ever = sant!

Scrubs får mig alltid på gott humör.
Parlamentet behöver jag kommentera det?
Kirsti balanserar mellan pinsam och hysteriskt rolig.
Hey babberibas imitation av drottning silvia, briljant!
Stockholm live innehåller mycket av den där snustorra humorn som passar mig så bra!
(och varför man säger snustorr kan jag inte förstå för snus ska ju inte vara torrt?)
BigBrother 2003 var fantastiskt roligt!
ja jag skulle kunna hålla på såhär ett tag till men stannar när vi fortfarande är i toppen..
Tack igen!
Hej!