Tänk, så kanske det fungerar!

tisdag, november 08, 2005

trevligt.

Jag har blivit upplyst!
Det uppenbarades för mig hur bitter jag är och hur mycket jag klagar!
Inte för att det kom som en överaskning, det är ingen nyhet att jag är grinig liksom..
Därför ska jag dagen till ära skriva ner några saker som jag tycker är bra!

Tidningar i alla former.
- Lika bra att läsa allt man kommer över!
Vatten.
- Både gott och bra för hälsan!
Djupa diskussioner.
- Det pratas om så mycket ointressant!
iPod nano.
- Helt plötsligt känns min iPod mini 90tal..
Gubbskämt.
- Tydligen får jag inte nog..
Filmer.
- sin city spelas flitigt i dvd spelaren!
Ironi/sarkasm.
- Förstår du det inte, håll dig borta..
Personliga tänder.
- Det är gulligt, är inte mycket för collgate smilet!
Vintage.
- passar ekonomin och är moderiktigt just nu!
Första vårdagen.
- Den dagen man kan ta av sig vinterjackan..
Pinsam tystnad.
- Jag gillar det, fråga mig inte varför.. Det är äkta!
Fixare.
- Underbart folkslag de där fixarna som får saker gjort!
Midsommar.
- En av de få saker jag faktiskt firar!
Nostalgi.
- Vad vore livet utan alla fina minnen..
Åka båt.
- Jag och vatten är väl kanske inte en gyllene kombination dock..
Tankeläsning.
- När man känner en person så bra att man kan se vad den tänker. mys!
Majorna.
- Hur kunde jag gå med på att flytta?
Jeans.
- Funkar när vid alla tillfällen..
Komplimanger.
- När du säger: "fin tröja" och jag svarar: "jag vet" menar jag egentligen tack!
Blogga.
- Funkar bättre än boxning..

Där har vi ju lite av alla saker som jag faktiskt tycker om..
Härligt, nu är jag nöjd och stolt!
Tack för mig!