Tänk, så kanske det fungerar!

måndag, november 21, 2005

julekänsla.

Jag ska nu motvilligt erkänna att jag faktiskt fick lite julkänsla idag..
Julen är verkligen inget jag vanligtvis tycker är verken trevligt eller mysigt men idag för knapp stund sedan så kände jag julkänsla..
Det var otroligt, jag har inte känt det sedan jag var liten..
Lustigt nog var det CocaCola's jul reklamsnutt som fick mig att bli löjligt sentemental
och alldeless full av längtan..
Detta trotts många tappra men misslyckade försök till julkänsla, pepparkakor, tomteluva, min lille bror har sig pepparkaksdräkt åretom och jag har burit mina röda boots sedan i slutet av sommaren..
Vi ska väl kanske inte överdriva med den här känslan, för jag kommer inte direkt räkna ner dagarna eller åha åt fina soliga vinterdagar, snötäckta skogar eller trädgårdtomtar..
Men att en litet pirr fanns där är trevligt att veta..
- Allways CocaCola..