Tänk, så kanske det fungerar!

onsdag, november 02, 2005

nionde.

Dirty Dancing är så fantastiskt bra!
Inte bara är den tidlös, den är också en av tidernas bästa film!
Jag tror att alla tjejer iallafall kan hålla med mig på den punkten..
Jag har kommit på att jag älskar alla filmer i den stilen..
Dans filmer speciellt, antagligen för att jag själv inte kan dansa längre..
Musikaler är också helt lysande.. Det finns SÅ många bra!
Grease Crybaby Chicago Fame Saturday night fever
Listan är lång, men favoriterna är deffenitivt dem som spelar ut sig under 60-70talet..
Jag tror verkligen att jag är född helt fel i tiden..
60 och 70talet was the shit! Is the shit!
Musiken, dansen, kläderna.. Allt!
Åh, vad jag önskar att allt det kommer tillbaka..
Inte bara som influenser i mode utan verkligen kommer tillbaka!
- Det vore helt fantastisk!