Tänk, så kanske det fungerar!

tisdag, december 06, 2005

kärlek.

Okej, har precis tittat på Bodyguard.. Vilken besvikelse..
Förstår inte varför jag envisas med att titta på den förbenade filmen varje gång den visas på tv.. Den är verkligen överskattad!
Oj, det var ett tag sen jag snackade om överskattat och underskattat,
men det kommer något i den stilen i nästa inlägg vill jag lova!
Är trött på att skriva om fantastiska saker..
För att återgå till dagens ämne..
Alla tjejer fäller antagligen en tår bara man säger namnet Bodyguard och tycker att Kevin Costner är en riktig man, att Whitney sjunger fantastiskt medan det suckar över hur romantisk den är.. Jag därimot, är inte imponerad..
En gång i tiden tyckte jag säkert att filmen var kämpe grejt!
Men jag växte upp till en lagom bitter och cynisk ung dam därmed är Bodyguard trams!
(Oj, va skit jag kommer få för det här inlägget!)

Nu ska jag sätta mig med mitt projektarbete..
Inte för att jag behöver det, jag är praktiskt taget redan färdig..
För att det är så roligt! Har köpt nya pärlor idag och är mycket nöjd..
Tur att Hana bjöd mig på en krona då jag såg att jag bara hade 43kr och hela kalaset gick på 44kr.. Mycket snällt..



Detta är kärlek!

" you put the boom boom into my heart.."