Tänk, så kanske det fungerar!

måndag, oktober 31, 2005

sjunde.

oj, riktigt djupt inlägg förra gången..
därför vill jag passa på att tacka mina sanslöst fina vänner,
som faktiskt lyssnar på skiten dagligen..
Tack! Det är beundransvärt verkligen!
Jag hoppas innerligt att jag lyssnar lika mycket på er!

Nu har jag varit sjuk i mer en två veckor, och ja, jag är som en man när jag är sjuk..
jag klagar och gnyr och tycker att hela världens befolkning borde ligga vid mina fötter, badda min panna med en våt handduk och komma med cola, godis och tidningar till mitt förfogande! Men icke! Det är ganska konstigt, jag förstår aldrig att jag är sjuk förens jag är riktigt sjuk.. när jag var elva hade jag lunginflamation i en vecka innan jag förstod att jag var sjuk.. jag brukar skaka av mig det, men den här gången går det inte..
himla småsyskon som kommer hem med all möjlig skit ifrån dagis..
det ska dem få höra om några år!