Tänk, så kanske det fungerar!

torsdag, oktober 20, 2005

tredje.


sådärja!
veckans O.C är klart, känns bra!
Tack för nykomlingen i familjen:
Logan Marshall-Green
som spelar Trey Atwood,
Tack för den alltid lika fina:
Adam Brody
som spelar Seth Cohen,
Men framförallt till personerna som skrivit serien! Briljant!
ja, som alla mina vänner vet är jag en sucker för tv..

Jag tror att jag följer allt,
mer eller mindre..
You name it, jag följer det!
varför måste det nödvändigtvis vara något dåligt liksom..
Vart ska jag börja...?
Behöver jag skriva O.C?
Sex and the city (repriser), Idol 2005, Paradise Hotell, Floorfiller, GilmoreGirls (repriser), OneThreeHill, Grattis världen!, Desperate Housewives, Scrubs (Repriser)...
Listan är lång! Men där har vi ju helt klart favoriterna..
Snart börjar ju BigBrother också, vilket jag följer maniskt till slutet skiljer oss åt!
Tur att det är vinter och därmed okej att gå i ide, låsa in sig och bara titta på tv!
Det är vad jag ska göra nu, åtminstone tills imorgon runt 05:00 då det är dags att gå upp och åka till skolan!

- Sköönt!