Tänk, så kanske det fungerar!

lördag, oktober 22, 2005

fjärde.

sjuk är man när man slår i botten och väljer att stanna där..
det va så jag gjorde! jag gjorde mig själv till ett offer..
jag skäms, för jag var så tragisk!
- Förlåt vänner!
det som är konstigast nu är att det bara är tomt,
har jag äntligen nåt den där punkten som man i så många år trånat efter..?
den där punkten då man inte längre känner eller bryr sig längre..
jag tror att jag är där, men jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt?
på något vänster saknar man ju bergodalbanan, men ändå inte..
Nej! jag saknar det inte alls, allt är sjuuukt gott nu!
hjälp, nu är jag bakfull så det står härliga till!
har legat i fosterställning i fötterna på två personer i en soffa..
det va ju ett tag sen, kände liksom att det va dags! :)
- uh..
En annan sak som verkligen förbryllar mig är att trotts hur mycket,
eller lite jag dricker så blir jag alltid kalaskula!
jag kan inte komma ihåg en kväll då jag vart sådär skönt småberusad istället för,
ja, helt galen! det är inte en min melodi att vara full!
det klär mig inte, det är väl inte så klädsamt på någon men på mig skär det sig!
- jag är oskön!

1 Comments:

At 22 oktober, 2005 11:15, Anonymous Anonym said...

Your blog is outstanding! Here's a subject that interests many: scommesse online . Not only scommesse online

 

Skicka en kommentar

<< Home