Tänk, så kanske det fungerar!

tisdag, oktober 18, 2005

första.



skolan känns SÅDÄR idag alltså!
Är omringad av arabiska killikilli skrik och hög persisk musik tillsammans med hysteriska tjejskratt och symaskiner som väsnas, välkommen till sömnadssalen på angeredsgymnasiet!
Det brukar vara riktigt trevligt att sitta här men idag gör det mig mer utmattad än någonsin!
fick reda på att mitt studiebidrag dragits in den här månaden, skööönt! verkligen ett briljant drag, som jag endast har mig själv att tacka för, eller skylla på lite beroende på hur man ser det..?
och eftersom jag är otroligt arbetslös och oskön så har jag endast 1.30kr kvar på kontot tills, ehm.. föralltid? nej, jul är min nästa inkomstkälla, man kan alltid räkna med några välbehövda lappar från fantasilösa släktningar! så det är luuugnt, visst kan jag hålla till godo med min förmögenhet på 1.30kr i unifär 64dagar..

det är en av mina många dolda talanger, tur att man kan trolla!
jag hade kunnat ha 700kr men nej, jag var tvungen att bränna allt på slacker i lördags..
Prioriteringar är verkligen min grej!
700kr på alkohol enbart, var det verkligen värt det?
njaaaa..!
Gömde mig på biblioteket i en timma förut, det är oftast fritt från skik och gap där eftersom folk inte vågar sig dit när deras vänner är i närheten..
det va skönt, läste lite Linda skugge och kände mig lättad över att någon i världen är lite mer bitter och trött än mig!

Hej!