Tänk, så kanske det fungerar!

onsdag, oktober 19, 2005

andra.



Total förvirring råder i mitt huvud just nu..
Vaknade för kanske 10minuter sedan och fattade ingenting!
Visst har väl ni vart med om det någongång?
Man vaknar upp och undrar, varför är jag inte i skolan?
vad är klockan? oj! oj!
Därefter kommer hetsen..
satan! jag ÄR inte i skolan..
Varför har ingen väckt mig? eller ringt? eller varför inte klockan ringt? oj! oj!
Total förvirring som sagt..
Så nu sitter jag här, fortfarande lite tagen över att min ömma moder bara struntat i att väcka mig när hon visste att jag hade en viktigt lektion imorse?
På grund av försovningen fick jag mig ett infall och ville helt plötsligt städa mitt rum,
laga till lite frukost och lägga mig i ett bad tillsammans med tidningar och skum!
Men istället satte jag mig här, och sitter här fortfarande..
Fika med matilda låter bättre än städning faktiskt.
- O.C ikväll!
Jaja, jag vet att alla redan laddat hela säsongen och sett den på datorn..
Men inte jag, Ska därför försöka ignorera allt som mina svin till vänner berättat om vad som kommer hända fast jag verkligen inte vill veta!
- Tack ska ni ha!