Tänk, så kanske det fungerar!

måndag, december 19, 2005

slacker.

Så, fredagen var en god kväll..
Öl på kingshead med Zara & Mai.. Några för mycket för att vara exakt!
Men det är härligt.. Lite uppvärmning inför lördagens kalas!
Sista Slacker på Henriksberg.. Fantastiskt roligt men ändå ledsamt..
Det spårade ur sådär lagom redan när vi var påväg dit och vi hade väl en aning om hur saker och ting skulle vara när vi väl kommit igång på insidan..
Jag tror aldrig jag har haft så roligt som i lördags faktiskt..
Bästa kvällen sedan festen på 1a långgatan.. Lätt!
Goda människor, sjukt mycket flams, alkohol i mängder och massa med dans!
Klockrent helt enkelt, kvällen avslutade jag och Zara på Palles då vi tyckte att vi gjort oss väl förtjänta av mat efter två timmars hysteriskt danspass på slacker där både stepp, bugg och tango ingick! Det var iofs inte riktigt sista slacker i lördags, det blir en hejdundrande nyårs fest också så småningom.. och då kommer det nalkas bråk,
Oja.. Nobody puts baby in the corner.. dvs. Annica..
Annars är jag fortfarande sjuk vilket känns SÅDÄR alltså..

Skolan nu, jul till helgen, inte ens en julklapp är inhandlad och pengar finns inte i plånboken.. Jag är minst sagt stressad!