Tänk, så kanske det fungerar!

fredag, december 16, 2005

ozzy.


Nu har jag varit i skolan i två hela dagar på rad..
Det var mycket länge sedan jag kunde säga det och klappa mig själv på ryggen..
Okej, klappa mig på ryggen kan jag inte men jag gör det mentalt om och om igen..
När jag tröttnat på det så ska jag och zara göra det vi vanligtvis gör på fredagar och alla andra dagar då ekonomin tilllåter...
Dricka öl, inte massor, det vore inte likt oss, men tillräckligt!
Visst är det konstigt att det alltid finna något att fira?
Fast det finns iofs minst lika många saker som vi ofirar så att säga..
Sandra tror att hon har jobb på gång - Sandra & Zara firar med öl..
Sandra tror att hon jobbet är hennes - Sandra & Zara firar med öl..
Sandra sölade till det och fick inte jobbet - Sandra & Zara ofirar med öl..
Sen är det ju alla afterwork för zaras del och afternowork för min del som vi lyckats klämma in var och varannan dag.. Givetvis har vi ju själva suget som talar lite för sig själv och då man hjälper andra genom att fira eller ofira också..
Det finns helt enkelt alltid en anledning till att bärsa..

- They dont call me Ozzy for nothin´