Tänk, så kanske det fungerar!

torsdag, december 15, 2005

Laguna Beach.

Okej, så just nu bor jag hos familjen nauclér vilket har många plus i kanten.

Slippa min familj.Familjen Nauclér.Bo i stan.Läskigt god mat.Mtv.

Mtv är trevligt att kunna se på igen, jag gillar Mtv. Inte bara för alla fantastiska serier som går där utan även för musiken och själva grejjen.. Idag när jag tittade på Laguna Beach som jag inte sett på sedan i somras kom jag på att jag nog är ganska ensam egentligen. Det jävliga med att vara ensam är att man kan inte skylla det på någon annan än sig själv.. Onej, jag är inte ensam ENSAM, jag har massa fina vänner som ställer upp och är goa, jag har lite familj som bryr sig osåvidare.. Men någonting fattas, kanske är det faktumet att jag aldrig haft ett förhållande och är 18år gammal/ung. (beroende på hur man ser det) Visst är det lite konstigt? Jag tycker det är konstigt.. Även där har jag ingen annan att skylla än mig själv, Åandrasidan har jag aldrig tidigare varit intresserad av att inleda något förhållande.. Det tror jag inte att jag är nu heller om jag ska vara ärlig, men det känns som det är läge..

- come get me!