Tänk, så kanske det fungerar!

tisdag, augusti 22, 2006

Min tråkiga sommar.

Kom på att det va typ femhundra år sedan jag uppdaterade min blogg och kände att det kanske va läge.. Dags att rensa systemet..
Sommaren 2006 kan ha vart det fattigaste någonsin!
Vad hände? jo..
Först var det studenten, vilken besvikelse. Okej, det va roligt men lååångt ifrån det roligaste jag gjort. Bilen va snygg dock, mycket snygg! Roligt att min klassföreståndares sista ord till mig va "alla har inte ambitionerna att uppnå sina drömmar" oså en klapp på ryggen.. vad i hela helvete ska det betyda? Haha!

Gisems studentmottagning.
Hultsfred blev inställt.
Födelsedag.
Bad, sol och picnic.
Fannis olycka.
Fanni på rehabiliteringshem.
Zaras 19år! tjoho!
Midsommar hos montellarna.
Malin fyllde 18år! tjoho!
Roskilde blev inställt!
Linnéterassen
Morfars lägenhet.
Sol, Bad och thaimat.
accelerator!
snack me alex från Arctic monkeys. HAHA!
BamBam
Elin fyllde 20år! tjoho!
Showdown
palle's kycklingrulle.
Kelly's
förfest hos E.T.A
Gloryboat.
norrmän.
club caviar.
Wolfmother.
Sol, Bad och thaimat.
Jobba på metaltown.
Where the action is.
Galen öl på piren.
Gaderobsjobb på trädgårn.
Blindside & cky.
whyte seeds i regnet.
Regn, åska och regn.

Sen va sommaren slut? Vad hände?
Som sagt, ruttnaste sommaren på längre.. Det är tom. så illa att ja längtar efter höst..
Och då är det illa för jag avskyr hösten..
Därimot är ja sjukt nöjd över att ha haft mtv hela sommaren..
Det har gjort mig gott med min dagliga dos av jackass, viva la bam och dirty sanschez.. Och Laguna beach såklart! Sen har ja gått in för att följa buffy och vampyrerna och monstergarage (mer jesse james åt folket!) varje natt vilket gör mig gott det med.. jag är en sucker för tv! det är det enda som är bra med hösten, alla program kommer tillbaka.. gilmore girls, one three hill, desperate housewifes..
Mums!