Tänk, så kanske det fungerar!

lördag, januari 28, 2006

nostagitripp!

Okej, eftersom Gabbe är sjukt nostalgisk och lagt upp massa gamla bilder på sin blogg så ska jag härmas och göra det samma..

This were the days of my life.. nästan?
Det känns som om detta är under en annan livstid,
gänget liksom, första veckan i högstadiet.. gripande!
Nyårsafton hos mai, vet inte riktigt när men
vi va väl i 14års åldern kanske..
Hur ska jag någonsin kunna förklara ullbyxor
tillsammans med powerpuffpinglorna T-shirt?
Jag och Sara, vart tog hon vägen liksom?
Detta kanske är 2001 eller nåt..
Klassresa till läsö i nian..
jag var entusastisk så det skrek om det!
Dom här festerna, ojojoj!

Emmas avslutning.. liten jag ser ut här!
Avskedsfesten hos ellen, vilka tider!
Erykah Badu konserten i Sthlm.
Jag och ida råkade ta på oss identiska kläder
och jag hyperventilerad och grät under konserten..
Mycket minnesvärt!
Jag rymde hemifrån i sjuan nån gång, hem till tessa..
Det ända jag tog med mig var en flaska vodka..
och se hur bra det slutade.. haha!
Sommarchill hos jonas 2002..

Mitt i vintern med trion!
Hultsfred 2003!
Den här bilden bara skriker lycka för mig!
Love it!
Västerås..
Gissa vilka som missade att festen va över? haha..

1 Comments:

At 01 oktober, 2006 20:30, Blogger Marcos Freitas said...

uhu! party girls, party time!!!
good kisses too!!!
i don't even know how did i get here ahahahaha ...i was just passing by... crossing through some blogs, ok hehehe

kisses
m.

 

Skicka en kommentar

<< Home