Tänk, så kanske det fungerar!

lördag, december 24, 2005

God Jul.

Dan före dopparedan är förbi..
Nu är det offeciellt jul.. jag gillar verkligen inte julen.
Tycker dock att det är hur skönt som helst att vi knappt haft nån snö..
ModerJord måste äntligen snappat upp mitt innerliga hat gentemot henne sedan förra vintern.. Men nu är vi lugna igen, jag och MJ...
plus grader nästan hela november och december, vad mer kan man begära?
Hoppas bara att hon inte jävlas med oss och kör lång höst och vinter på våren osåvidare..
Gah, helt ointressant hur som helst..
Det är bäst för min familj att det ligger en digitalkamera i ett av mina paket..
Och en iPod nano.. Yesh! (remeber that, do you?)
Nämen det ska bli trevligt att träffa släkten, tråkigt utpumpad på energi jag kommer vara imorn bara.. Jag måste nämligen städa mitt rum och det kommer garanterat ta hela natten och morgonen, speciellt med tanke på mina "astma pauser" som innebär att jag vart i en dammig miljö för länge.. Givetvis tänjer jag på gränserna och när min mor ser mig vid datorn är det bäst för mig att jag hostar som en galning, snorar och grinar.. annars förvandlas hon snabbt till drakUlla, blir rosenrasande och spottar eld typ..
Tillbaka till städningen, jag lovade min mor att jag skulle ha städat rum iallafall på julafton, detta bestämdes i november någon gång och skulle vara min julklapp till henne eftersom jag är pank..
Låt oss bara säga att jag borde få något form av pris som lyckats leva i skiten och skjuta upp det så länge.. Det är antagligen skjuta upp saker jag är bäst på..
Efter städning är det rätt in på toan och sminka som man aldrig sminkat förut för att se någorlunda pigg ut och off to grammie.. mm, mat..
NU är min städpaus mer än över tanken var 10 min, 10 min blev en halv timme, en halv timme blev 4 timmar och nu måste jag städa.. God Jul!'